Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Πήρε Ντέτσικα,Καλτσίδη, και Παναγιώτου ο Εθνικός Φιλιππιάδας

Άλλες τρεις μεταγραφές ολοκλήρωσε σήμερα ο Εθνικός Φιλιππιάδας.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΤΕΤΣΙΚΑΣ

Συγκριμένα οι ΄΄κυανόλευκοι΄΄ απέκτησαν τον 19χρονο (23-7-1991) επιθετικό Μιχάλη Ντέτσικα, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του Νομού Πρέβεζας, τον 22χρονο (15-7-1988) τερματοφύλακα Γιάννη Καλτσίδη, και τον 17χρονο αμυντικό Σταύρο Παναγιώτου από τον Αστέρα Ρόκκα.

Ο Μιχάλης Ντέτσικας που αποκτήθηκε με μεταγραφή από τον ΠΑΣ Πρέβεζα, είχε πολλές προτάσεις ομάδες του Περιφερειακού πρωταθλήματος, αλλά επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στον Εθνικό Φιλιππιάδας, αφού η επιθυμία του σύμφωνα και με τα όσα είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξη του στην ιστοσελίδα μας είναι να αγωνιστεί σε ομάδα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Ο Μιχάλης Ντέτσικας ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα το 2007 από τον Άρη Ζαλόγγου και το καλοκαίρι του 2008 πήρε μεταγραφή στον ΠΑΣ Πρέβεζα.

Με τον ΠΑΣ αγωνίστηκε στην Γ΄ Εθνική όπου είχε 8 συμμετοχές και πέτυχε ένα γκολ, ενώ φέτος ήταν από τα βασικά και αναντικατάστατα στελέχη στην πολύ καλή πορεία της Πρέβεζας στο Περιφερειακό πρωτάθλημα.

Μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου με τον Εθνικό Φιλιππιάδας ο Μιχάλης Ντέτσικας σε αποκλειστικές του δηλώσεις στο PrevezaSports.gr τόνισε: Ευχαριστώ την Διοίκηση της νέας μου ομάδας και τον προπονητή μου κ. Νίκο Λάππα για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου, και από την πλευρά μου θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της στο νέο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής. Είμαι χαρούμενος που θα αγωνιστώ με την φανέλα του Εθνικού Φιλιππιάδας , αλλά και γιατί ήρθα σε μια πολύ οργανωμένη ομάδα.


Ο Γιάννης Καλτσίδης έχει 9 συμμετοχές στην Γ΄ Εθνική με την φανέλα του ΠΑΟΝΕ και του Μακεδονικού,
ενώ έχει αγωνιστεί και στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα με την φανέλα του Π.Ο. Μουδανιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: